naPohodu FB cover 4.png

naOplátku, Monika Jurčíková

Hlavná 935/35

Lozorno 900 55

IČO 51948532

©2019 naPohodu

Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
Volajte +421 918 834 137
Vyhledat

Čo priniesol marec pre psíčkarov?

Poisťovne boli pomerne aktívne v marci. Hneď dve veľké poisťovne spustili kampane, ktoré sa potenciálne týkajú psíčkarov a poistenia psa.

Ako už o mne viete, aktívne sledujem poistný trh na Slovensku hlavne z pohľadu poistenie psa. Pozrela som sa teda bližšie na tieto novinky a v tomto blogu sa podelím o moje poistrehy.


Allianz - 3 balíky poistenia domova

Rozsiahla mediálna kampaň od Allianz zameraná na nové balíčkové poistenie bývania. Pozitívne ma zaujala jednoduchá forma, ktorou je poistenie vysvetlené a ponúknuté. Na webe poisťovne je jednoduchá kalkulačka, kde si môžete poistenie vyklikať. Obmedzený je vek nehnuteľnosti, keď sa nedá poistiť nehnuteľnosť staršia ako 15 rokov.

Dôležité je, že pes je zahrnutý spolu s inými domácimi zvieratami v poistení domácnosti - pre prípad ich straty v dôsledku poistnej udalosti. Poistná suma je v kalkulačke nastavená ako 3% z hodnoty domácnosti. Napríklad pri poistnej sume domácnosti 20 000 € je pes poistený na sumu 600 eur. Samozrejmosťou je poistenie zodpovednosti vrátane zodpovednosti za škodu spôsobenú psom.

Výhodou je, že klient má na výber z troch balíčkov COMFORT, EXTRA alebo MAX a jednoduchým spôsobom je vysvetlené, čo každý z nich obsahuje.

Nevýhodou je, že do žiadneho z nich nie je možné doplniť poistenie liečebných nákladov a úhynu psa. To môže väčšine psíčkarov odradiť od tohto balíčkového produktu.

V prípade tejto poisťovne tak pre psíčkarov ostáva najvhodnejším riešením produkt Môj domov.


Generali - 2 roky poistných prázdnin

Poisťovňa Generali prišla so zaujímavou kampaňou, kde venujú klientom až 2 roky poistných prázdnin. Jedná sa o súťaž, kde vyžrebovaní výhercovia dostanú vyplatenú výhru vo výške jedno- až dvojročného ročného poistného zo všetkých platných poistných zmlúv. V prípade, že teda máte poisteného psíka, bývanie, auto a životné poistenie, môže to byť celkom zaujímavá čiastka.

Na zaradenie do kampane je potrebné vyplniť formulár a udeliť súhlasy na marketing a elektronickú komunikáciu s poisťovňou. Čas na to máte do 15.6.2019, ale žrebuje sa každý mesiac, takže čakať zbytočne netreba.